090615-slider-4-veertienrond
090615-slider-3-veertienrond
slider-1
slider-met-tekst
previous arrow
next arrow

Kwaliteit van de zorg

Kwaliteit is binnen Veertienrond een sleutelwoord. Naast het bieden van goede zorg betekent het dat cliënten, familie, mantelzorgers, medewerkers en vrijwilligers zich veilig en prettig voelen. Iedereen die de zorg van Veertienrond heeft ervaren, kan een beoordeling achterlaten op https://www.zorgkaartnederland.nl/ Dit is een onafhankelijke website waar mensen de zorg kunnen beoordelen. Ook laat Veertienrond jaarlijks onderzoek doen door een onafhankelijk bureau om meer inzicht te krijgen in de thema’s kwaliteit en tevredenheid.

Kwaliteitskeurmerk

Elk jaar wordt Veertienrond bezocht door een extern bureau die het kwaliteitssysteem beoordeelt aan de hand van de HKZ norm voor kleine organisatie. Op basis van dit onderzoek zijn wij ook in 2024 gecertificeerd.

ZorgkaartNederland

ZorgkaartNederland is de grootste ervaringssite voor de Nederlandse gezondheidszorg. Mensen delen hier hun ervaringen met de zorg. Dit gebeurt door middel van het geven van cijfers over onderwerpen zoals ‘afspraken’, ‘behandeling’, ‘luisteren’ en ‘accommodatie’ en een vrije ruimte om de opgedane ervaringen te beschrijven. Het doel van ZorgkaartNederland is om cliënten en familieleden op basis van onafhankelijke ervaringen waardevolle informatie te geven. Zo kunnen zij een goede keuze voor passende zorg maken. Daarnaast geeft ZorgkaartNederland zorgorganisaties inzicht in hun eigen prestaties. Benieuwd naar de cijfers van ons wijkteam? Kijk dan op https://www.zorgkaartnederland.nl/zorginstelling/wijkverpleging-veertienrond-hengelo-3049668

Tevredenheid medewerkers

Veertienrond houd jaarlijks een medewerkerstevredenheid onderzoek. Dit wordt via Quintra gedaan. Hieruit kwam naar voren dat medewerkers van Veertienrond trots zijn op de organisatie en hun beroep.

roman-kraft-105792-unsplash
Neem contact met ons op!
RSS